Адвокасі, нетворкінг і фандрайзинг як інструменти організаційного розвитку
Багато людей плутають "адвокацію” з правозахисницькою діяльністю,
фандрайзингом, тощо. Головною відмінністю адвокаційної кампанії є
націленість на прийняття відповідними структурами (зазвичай владними)
нормативно-правових актів щодо врегулювання порушуваних проблем.
Нетворкінг – це передовсім
процес спілкування з людьми, а вже потім встановлення ділових зв’язків
для отримання вигод у майбутньому. Отож, найголовніше для представників
громадянського суспільства бути соціально мобільними – іти на контакт з
представниками бізнесу, з іншими партнерськими організаціями, з
донорами.
Найважливішим для залучення фінансів є довіра, адже
ніхто не даватиме вам грошей, якщо не довіряє. Переконайте, заохотьте,
активно слухайте і говоріть "ні”, коли умови надання допомоги з боку
благодійника не відповідають місії і принципам вашої організації: все це
і є передумовою формування довіри у відносинах між громадською
організацією і донором.